Minggu, 08 November 2015

Subluxation tulang belakang dan Chiropractic Care

Subluxation tulang belakang dan Chiropractic Care

Sakit belakang yang kami rasa adalah disebabkan oleh subluxations. Ia ditakrifkan sebagai berkecuali dari salah satu tulang belakang kami. Apabila salah satu daripada tulang di belakang kita tidak sejajar, ia boleh membawa kepada yang memakai jauh yang mana kita merasa sakit, kesakitan dan akhirnya ia mula merosot.

Ia kemudian mengikuti bahawa dengan tulang belakang sejajar dengan betul, kita tidak akan merasa sakit menjadikan kita sihat. The subluxations di tulang belakang kita merengsakan saraf kita dan ini perlu diperbetulkan.

Anda tidak boleh membiarkan subluxations ini mengambil kesihatan anda dari anda. Kita semua boleh mempunyai lebih daripada satu subluxation dalam kehidupan kita. Ia adalah kerana kita tidak boleh lari daripada perkara-perkara yang mencetuskan ia. Tersumbat ini gangguan saraf kita, otot, dan sendi yang menyebabkan kesakitan dan keradangan.

Subluxations tulang belakang adalah disebabkan oleh perkara-perkara berikut:

tekanan dan ketegangan
kecederaan berkaitan sukan
kecederaan yang berkaitan dengan kerja
postur yang tidak betul
mengangkat yang tidak betul
perjalanan dan jatuh
kemalangan kereta
postur tidur miskin
duduk untuk tempoh yang panjang
tekanan ke leher semasa proses kelahiran
Anda mungkin akan terkejut untuk mengetahui bahawa subluxations tulang belakang mungkin telah mengambil akar dari hari anda dilahirkan. Kajian telah menunjukkan bahawa bayi yang telah dimasukkan ke dalam banyak tekanan pada masa penghantaran. Bukan itu sahaja, ada juga yang dilakukan kecederaan kerana daya menarik semasa proses penghantaran.

Oleh itu, subluxations bukan sahaja dilihat pada orang dewasa tetapi juga ke atas bayi dan kanak-kanak juga. Ia kemudian akan menjadi wajar untuk hantar anak-anak anda yang kiropraktik pemeriksaan. Mereka tidak boleh mengadu sakit belakang, bagaimanapun, mempunyai diperiksa oleh chiropractor adalah berbaloi.

Subluxations hanya dapat dikesan oleh chiropractor kerana mereka telah menerima latihan yang sewajarnya mengenai perkara ini.

Tidak mempunyai apa-apa kesakitan tidak bermakna bahawa anda adalah sihat. Sering kali, orang yang mendakwa bahawa mereka sihat mati tiba-tiba. Ia adalah kerana mereka tidak leka dengan betul untuk tubuh mereka. Mereka mengabaikan isyarat amaran dan meletakkan ia diketepikan.

Jika anda telah mengalami sakit di leher, belakang, kaki dan pinggul, rujuk chiropractor sekarang sebelum terlambat.

Untuk mengeluarkan subluxations pada tulang belakang, chiropractor melakukan manipulasi tulang belakang. Ini dilakukan dengan memberikan beberapa kuasa sederhana di tulang belakang anda untuk membetulkan salah jajaran.

Jangan tunggu kesakitan menjadi lebih buruk; memeriksa chiropractor yang terdekat dalam komuniti anda. Mempunyai tulang belakang yang sihat melambangkan kesihatan dan kesejahteraan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar