Minggu, 08 November 2015

Jagalah Kesihatan Anda Sekarang Kerana kenyataan Bahawa Perkara yang Anda Percaya Bantu Anda, May Not

Jagalah Kesihatan Anda Sekarang Kerana kenyataan Bahawa Perkara yang Anda Percaya Bantu Anda, May Not

Anda sebenarnya perlu memberi tumpuan kepada kesihatan anda kerana ia penting untuk masa depan anda. Anda akan dapat untuk mengambil bahagian dalam semua aktiviti yang anda akan menawarkan pembaharuan panjang ke dalam hidup anda jika anda membuat ia satu keutamaan untuk melindungi kesihatan anda secara keseluruhan. Malangnya, hampir semua orang lupa untuk berfikir tentang kesihatan mereka sendiri. Mereka menganggap mereka akan hampir selalu menjadi sihat dan jika mereka mengalami keadaan yang berterusan, anda akan mencari barang-barang dalam kedudukan yang akan menjaga mereka. Malangnya, banyak barang-barang yang mereka percaya mungkin akan berjaya untuk mereka tidak mungkin datang melalui seperti mereka telah berfikir.

Bagi banyak orang, mereka membuat andaian bahawa masa percutian mereka akan mengambil mengawal perbelanjaan mereka jika mereka tidak dapat bekerja kerana cacat. Keadaan dengan itu bahawa tidak ada ramai orang yang mempunyai lebih banyak daripada 2 minggu. 2 minggu tidak hampir masa untuk menjadi berharga terutamanya kerana panjang biasa keadaan kecacatan boleh dikatakan 30 bulan.

Masa yang lain, orang menganggap bahawa polisi insurans kesihatan mereka akan meliputi mereka dalam hal ketiadaan ungkapan lanjutan dari kerja. Walau bagaimanapun, banyak orang membuat andaian ini tanpa benar-benar melihat kepada khusus. Anda perlu berhati-hati memeriksa lebih insurans kesejahteraan anda supaya anda tidak terkejut apabila menemui sesuatu yang tidak dilindungi apabila ia terlalu lewat.

Satu lagi perkara yang orang sentiasa menguruskan untuk berfikir akan membantu mereka terus hidup setiap kali mereka kehilangan kesihatan mereka ialah suami atau isteri mereka menyemak akan berurusan dengan segala-galanya. Sama dengan masalah insurans, ramai orang tidak benar-benar melihat jika ia adalah benar sehingga ia terlambat. Apabila anda merancang untuk menggunakan suami atau isteri anda menyemak jika anda menjadi kurang upaya, ia adalah penting untuk melihat nombor sebelum apabila ini bertukar menjadi satu keperluan. Jika anda menjadi tidak berupaya untuk mendapatkan gaji, anda perlu memeriksa kewangan anda untuk mengetahui apa yang anda akan dipotong.

Pert pekerja itu adalah cara terakhir banyak orang percaya bahawa mereka akan berurusan dengan perbelanjaan mereka setiap kali mereka menjadi kurang upaya dan tidak boleh bekerja. Walaupun ini kelihatan sangat baik, ia sebenarnya di bawah 10% daripada kes-kes kecacatan yang layak untuk comp pekerja. Jangan bergantung kepadanya.

Moral cerita ini adalah untuk tidak mengambil kesihatan anda untuk diberikan. Banyak individu yang tidak dalam kedudukan untuk benar-benar mendapatkan kembali kesihatan mereka sendiri apabila mereka berada dalam kedudukan telah hilang. Ia adalah satu pelan yang jauh lebih baik untuk berbuat apa yang ia adalah mungkin untuk sekarang untuk mempertahankannya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar