Minggu, 08 November 2015

Kesihatan yang lebih baik Dengan Tenaga Skalar

Kesihatan yang lebih baik Dengan Tenaga Skalar

Tenaga skalar mempunyai kesan positif ke atas badan manusia apabila digunakan ke atas sel-sel hidup. Kajian telah menunjukkan bahawa tenaga ini boleh digunakan untuk menyembuhkan atau mengukuhkan banyak fungsi utama badan seperti fungsi sistem saraf, nutrisi sel dan juga penuaan badan.

Tenaga Skalar menjadi tenaga semula jadi yang mengisi alam sekitar boleh memohon tenaga penyembuhan kepada badan. Ia boleh digunakan secara langsung kepada tubuh manusia atau dibenamkan ke dalam objek lain pepejal seperti loket atau gelang. Ini telah didapati sebagai satu proses yang lebih mudah. Juga menggunakan produk Tenaga Quantum memastikan badan mendapat tenaga pada setiap masa produk yang dipakai oleh pengguna.

Bukan sahaja tenaga ini meningkatkan biofield bahagian luar tubuh, tetapi yang menerapkan dengan tisu badan juga. Apabila digunakan pada tubuh manusia, Tenaga Skalar menggalakkan unclumping sel-sel serta kelonggaran saluran darah yang membawa kepada sistem peredaran darah yang lebih baik. Seperti yang berumur badan, terdapat penurunan dalam paras tenaga sel-sel badan yang membawa pelbagai penyakit berkaitan usia seperti Chronic Fatigue. Walau bagaimanapun, apabila digunakan pada sel-sel penuaan, tenaga ini berupaya mengekalkan tahap tenaga yang terbaik untuk fungsi sel yang sihat yang membolehkan pencegahan penyakit yang berkaitan dengan usia dan melambatkan proses penuaan.

Menggunakan Tenaga Skalar ke badan ini dapat dilihat sama seperti terapi Ultrasound yang lain sama daripada fakta bahawa ia adalah satu lagi bentuk tenaga pada tahap frekuensi yang berbeza. Walau bagaimanapun, objektif kedua-dua aplikasi ini adalah sama; untuk menyembuhkan bahagian-bahagian tertentu dalam tubuh manusia untuk memastikan kesihatan yang lebih baik dan fungsi badan yang optimum.

Salah satu sistem paling sensitif badan adalah sistem saraf. Dalam dunia yang sibuk hari ini, badan manusia terdedah kepada beberapa bidang tenaga elektro-magnet yang mengganggu berfungsinya sistem saraf. Tenaga Skalar mampu menafikan memberi kesan kepada badan mempunyai disebabkan oleh frekuensi elektro luar. Oleh itu, ini menguatkan pertahanan badan daripada sinaran luar. Tenaga skalar juga membantu minda berehat, seimbang, sedar dan jelas.

Bukan sahaja ini, tetapi Tenaga Skalar mempunyai keupayaan untuk memusnahkan virus dan bakteria, meningkatkan sistem imun badan juga. Loket Skalar juga telah menunjukkan peningkatan dalam sukan juga. Ia memberikan pemakainya meningkat kekuatan dan stamina yang membawa kepada daya tahan yang tinggi. Ia juga membantu mengawal pemakainya lebih baik badan dan kira-kira mereka di kedua-dua hemisfera otak mereka. Penambahbaikan telah terutamanya dilihat dalam atlet yang bermain golf dan tenis walaupun ia juga boleh dilihat dalam atlet yang bermain besbol, bola keranjang, bola sepak dan banyak lagi.

Kajian telah dijalankan di beberapa institusi yang telah menemui banyak lagi manfaat tenaga ini, termasuk rakaman ketulenan Tenaga Skalar produk tertanam.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar