Minggu, 08 November 2015

Senarai Makanan radang - Elakkan ini Foods untuk Menghilangkan Radang

Senarai Makanan radang - Elakkan ini Foods untuk Menghilangkan Radang

Kebanyakan masa, apabila orang mengadu tentang keradangan, mereka bercakap tentang bengkak dan melambung sendi, otot dan kehilangan fleksibiliti dan mobiliti. Tetapi keradangan kronik di dalam badan akan menyebabkan penyakit-penyakit lain juga - Sesetengah daripada mereka boleh mengancam nyawa - Seperti penyakit jantung, kencing manis, kanser dan banyak lagi.

Badan anda mempunyai alat yang menakjubkan untuk melawan keradangan, tetapi apabila gaya hidup anda mengganggu dengan "alat" dan dengan fungsi normal badan anda - Keradangan berkumpul dan badan anda tidak boleh bersaing lagi.

Apa yang menyebabkan keradangan untuk membina di dalam badan anda?

Senarai makanan radang bukan satu-satunya perkara yang perlu bimbang tentang apabila anda mahu menghapuskan keradangan dari badan anda. Ia juga bergantung kepada berapa banyak tidur anda pada waktu malam (pada siang hari tidak mengira), aktiviti fizikal anda dan juga tahap tekanan harian anda.

Langkah # 1 - Periksa Tahap CRP anda

Protein C-reaktif (CRP) yang dihasilkan oleh hati. Apabila tahap yang semakin meningkat, ia bermakna terdapat keradangan sistemik dalam badan anda. Ini hanya memerlukan ujian darah yang mudah untuk mengetahui tahap CRP anda dan daripada anda akan tahu hanya kira-kira berapa banyak keradangan yang anda ada. Jika anda mengalami kesakitan, anda mungkin sudah mempunyai ubat-ubatan anti-radang dan steroid mungkin anda telah terima. Tetapi ada cara NATURAL untuk melawan keradangan - dan mereka sangat berkesan jika anda melakukannya betul - dan mereka tidak mempunyai kesan sampingan sama sekali.

Senarai Makanan radang

Apabila ia datang untuk menghapuskan keradangan dan kesakitan secara semula jadi, makanan yang anda telinga ialah keamanan kritikal teka-teki. Kami biasanya mengambil lemak terlalu banyak, gula, makanan diproses dan daging merah dan tidak cukup sayur-sayuran, buah-buahan dan makanan keseluruhan. Kesemua makanan ini keradangan meningkatkan keradangan dan membawa kepada obesiti dan secara amnya hidup kehidupan yang sakit dan tidak selesa. Mengelakkan makanan keradangan adalah langkah pertama dalam menghapuskan keradangan dan kesakitan - secara semula jadi. Ini senarai makanan yang radang:

1. Gula, dari mana-mana sumber

2. Minyak seperti sayur-sayuran dan jagung

Makanan Segera:

3. Makanan yang diproses

4. Fries Perancis

5. Pasta

6. Roti putih

7. Ais Krim

8. Cheddar Keju

9. Soda, kafein dan alkohol

10. Makanan snek

Langkah # 2 - Makanan Yang Fight Keradangan dan semulajadi anti-radang

Ia tidak cukup untuk mengelakkan makanan radang sebanyak mungkin. Anda boleh membantu badan anda lebih dengan memberi apa yang diperlukan untuk berfungsi dengan baik dan menghilangkan keradangan dan kesakitan yang cepat. Jika anda berada dalam banyak kesakitan, anda boleh mendapatkan bantuan lebih cepat dengan makanan tambahan anti-radang semulajadi. Dengan cara ini anda boleh melegakan kesakitan anda secara semulajadi dan tanpa kesan sampingan.

Ini adalah senarai makanan anti-radang yang boleh anda mula makan hari ini: Salmon Alaska, teh hijau, minyak zaitun, sayur-sayuran keseluruhan segar dan buah-buahan (5 warna yang berbeza daripada sayur-sayuran setiap hari), kacang dan benih, oatmeal, air, kunyit dan halia (rempah), sayur-sayuran berdaun hijau gelap. Jika boleh - hanya ayam tanpa lemak dan sekali seminggu sahaja!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar