Minggu, 08 November 2015

Bolehkah Sakit Belakang Anda Diselesaikan Dengan Penjagaan Chiropractic?

Bolehkah Sakit Belakang Anda Diselesaikan Dengan Penjagaan Chiropractic?

Kebanyakan orang mengaitkan penjagaan kiropraktik kepada sakit belakang. Ini masuk akal kerana chiropractor mempunyai pengetahuan yang mencukupi apabila ia datang kepada struktur dan fungsi belakang kami.

Jadi, jika anda bertanya kepada saya jika anda perlu mendapatkan rawatan kiropraktik untuk anda sakit belakang, saya pasti akan mengatakan ya.

Kiropraktor mempunyai lapan tahun pengajian di mana mereka memberi tumpuan kepada struktur tulang belakang dan kaitannya dengan kesihatan dan kesejahteraan. Mereka adalah selepas menghapuskan punca-punca sakit belakang tidak hanya memberikan kelegaan sementara.

Anda mesti sedar bahawa apabila anda berada di bawah tekanan, anda merasakan sedikit sesak di belakang anda, tengkuk atau leher dan juga sakit kepala pengalaman. Ini timbul apabila tulang belakang kita penuh dengan tersumbat atau subluxations, kerana saraf merengsakan vertebra kami menyebabkan kesakitan ini. Selain daripada stres, faktor lain seperti postur yang lemah, jatuh, tergelincir, cara yang tidak betul mengangkat, kemalangan kereta dan kecederaan sukan menyumbang kepada subluxations ini.

Sakit belakang wajar mendapat perhatian chiropractor a. Meletakkannya kembali di sebelah boleh menyebabkan penyakit yang lebih serius. Ingat, anda hanya mempunyai satu tulang belakang dan apabila ia rosak, penyakit lain boleh terjadi.

Penjagaan kiropraktik boleh menjaga subluxations ini dan membawa anda kembali kesihatan anda. Begitu juga, ia adalah lebih murah daripada pembedahan dan tidak menyakitkan. Anda tidak perlu menghabiskan untuk ubat-ubatan.

Chiropractor secara semulajadi akan mengambil sejarah perubatan anda, sebagai mod rawatan akan bergantung kepada diagnosis akhir. Beberapa prosedur diagnostik juga boleh diminta seperti x-ray, dan lain-lain Oleh itu, tiada siapa yang boleh mengatakan bahawa penjagaan kiropraktik hanya melibatkan perasaan belakang anda dan rawatan yang pergi. Tidak, ia pasti bukan seperti itu.

Sama seperti mana-mana doktor, ahli tulang perlu menjalankan pemeriksaan fizikal. Kaedah rawatan akan mengikuti sebaik sahaja keputusan diperolehi dan diagnosis tepat dimuktamadkan. Perkara yang baik tentang rawatan kiropraktik adalah ia bukan sahaja akan melegakan sakit belakang anda tetapi ia akan menghapuskan kesakitan. Ia akan turut meningkatkan sistem saraf anda dengan itu mesej yang dihantar oleh otak anda ke seluruh bahagian-bahagian badan anda akan betul diselaraskan.

Memang benar bahawa manipulasi fizikal diberikan, yang dipanggil pelarasan tulang belakang. Tiada apa yang perlu takut, kerana tidak ada rasa sakit sama sekali. Saya telah mengalaminya dan tidak merasa apa-apa kecuali relief, dan badan saya berasa santai.

Cara pelarasan diberikan juga akan bergantung kepada kaedah yang khusus untuk digunakan. Daya yang diberikan begitu ringan (anda tidak akan merasa apa-apa pun). Kuasa ini membebaskan tulang belakang anda dari kedudukan tidak sejajar itu. Beberapa kaedah pelarasan boleh membuat bunyi pecah, yang bermaksud udara atau gas telah dibebaskan dari sendi anda.

Chiropractor anda akan membincangkan rawatan untuk anda sebelum melakukan pelarasan. Walau bagaimanapun, saya ingin menegaskan bahawa anda perlu memastikan bahawa anda pergi ke chiropractor sebenar dan bukan seseorang yang mendakwa dia adalah satu. Anda sentiasa boleh menyemak ini pada kelayakan ada dalam jawatannya dan bercakap dengan pesakit-pesakitnya. Chiropractor A, seperti mana-mana doktor, telah diberi lesen untuk mengamalkan kiropraktik. Lebih baik lagi, pergi dan mencari seseorang yang anda kenal yang telah dirawat oleh chiropractor untuk sakit belakangnya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar