Minggu, 08 November 2015

Sesetengah chakra luar biasa

Sesetengah chakra luar biasa

Kebanyakan orang sudah biasa dengan tujuh chakra utama dalam badan kita - Base, Sacral, Solar Plexus, Jantung, Tekak, Mata Ketiga dan Kerajaan. Selain daripada 7 chakra diketahui umum, terdapat beberapa chakra luar biasa yang lain, masing-masing mempunyai peranan dan fungsi tertentu.

(1) Mengenai 1-2 kaki di atas chakra kepala / mahkota kita, saya rasa seorang penulis memanggilnya Soul Star. Ini adalah chakra yang saya gunakan untuk menyambung ke bintang yang jauh untuk memanfaatkan tenaga mereka dan saya rasa tenaga adalah berwarna keemasan. Anda juga boleh mengaktifkan chakra ini, menarik dalam bidang tenaga dan membentuk perisai tenaga keemasan untuk melindungi diri anda. Kaedah ini adalah untuk mengimbas chakra, dengan merasa untuk itu, menyambung ke medan tenaga khusus, dan tarik ia ke dalam sehingga ia menjadi tebal dan mengeras. Adakah ia kekal sepanjang tempoh pilihan anda dan melindungi diri anda di dalamnya.

(2) Apabila dahi kira-kira pada kedudukan garis rambut: Ini adalah chakra yang merupakan sebahagian daripada siri chakra Mata Ketiga. Ia sepatutnya untuk projek tenaga dan membolehkan anda untuk mengimbas persekitaran. Saya menggunakannya untuk rasuk keluar tenaga dan jika anda cukup kuat anda boleh projek laser serangan seperti tenaga. (Cahaya Laser terbentuk dengan menggambarkan sinar cahaya memampatkan mereka sehingga mereka menjadi selari dengan satu sama lain dan membentuk garis lurus nipis). Kadang-kadang jika saya mempunyai kekotoran dalam badan saya. Saya melupuskan mereka melalui chakra ini.

(3) Berkenaan perkara di antara sudut dalam kedua-dua mata: Juga sebahagian daripada chakra Mata Ketiga. Dalam beberapa meditasi Tao Tradisional, apabila anda berjaya dalam merenungkan kegelapan, kamu akan dinaikkan dan diberi ganjaran dengan lampu cemerlang yang sepatutnya masuk ke dalam badan anda melalui chakra ini. Saya rasa ia adalah lebih mudah menerima. Saya menggunakannya untuk mengesan getaran. Saya rasa ini wartawan chakra kecil kepada titik akupunktur Dan Tien. Apabila saya melakukan kulit saya meditasi pernafasan (Atau Bayi Dalam Rahim pernafasan), saya bergetar chakra ini dan Dan Tien (chakra sakral) bersama-sama kerana saya akan liang saya untuk membuka dan menutup untuk bernafas dan menyedut dan menghembus nafas tenaga ..

(4) Di belakang hidung: Ini satu lagi chakra kecil yang luar biasa, juga sebahagian daripada keluarga Mata Ketiga. Terbuka dalam alam semula jadi, saya menggunakannya ke luar tenaga, terutamanya dari pokok. Pada masa-masa, saya fikir saya boleh mengambil tenaga dari colok dan lilin dan mempunyai perasaan kesejahteraan ... sama seperti dalam cerita-cerita hantu Cina di mana hantu memakan colok dan lilin yang ditawarkan kepada mereka oleh manusia. Di tangan yang salah, chakra ini boleh samakan dengan taring Dracula menghisap dalam tenaga orang lain tetapi orang yang melakukannya akan membayar harga yang Karmic. Tidak ada yang secara percuma.

(5) Di belakang bola mata kita adalah chakra mata. Saya fikir mereka menerima dalam alam semula jadi. Sama seperti chakra di belakang hidung, saya menggunakannya untuk menarik tenaga dari pokok. Terdapat keadaan yang jarang berlaku di mana saya telah dipaksa ke dalam konfrontasi dan saya menggunakan mereka untuk membuang pandangannya terlampau di lawan saya. Biasanya, selepas saya merenung keras pada mereka, mereka akan melihat jauh dan mengelakkan mata-ke-mata kenalan.

(6) chakra Bumi Bintang - ini adalah chakra di mana saya gunakan untuk menarik tenaga bumi ke dalam badan saya. Untuk menyambung ke chakra ini, anda menggambarkan garis tegak lurus lurus melanjutkan jauh ke ke pusat bumi di bawah kaki anda. Tumpuan utama adalah bintang merah yang cemerlang dalam lautan kegelapan. Saya boleh menarik tenaga bumi dengan cara ini, dan mereka meningkatkan, masukkan badan saya dan mengaktifkan utama saya 7 chakra dari chakra asas menaik sehingga mahkota. Aragonite seolah-olah menjadi batu yang terbaik untuk membantu menyambung ke chakra bumi.

(7) Stella Pintu Chakra - adalah chakra yang paling dalam sistem chakra keseluruhan kami. Bagi saya, bintang emas yang cemerlang yang melanjutkan terus ke dalam infiniti alam semesta. Saya boleh ketuk dan rumusan tenaga halus keemasan untuk melakukan pembersihan dan mengecas. Saya rasa ia disamakan dengan Buddha tenaga - Buddha Amitabha. Kadang-kadang saya bermeditasi dengan menarik ke bawah tenaga keemasan ke dalam badan saya dan sambungkannya ke chakra bumi tersebut di atas. Bergantung kepada tahap kita pembangunan rohani, kebanyakan orang seperti saya hanya boleh mengakses keamatan tahap rendah dalam mengakses tenaga ilahi ini.

(8) Bagi chakra Mata Ketiga, yang bukan suatu chakra luar biasa tetapi merit beberapa perbincangan, itu sendiri adalah lebih kurang antara kening mata kira-kira setengah inci ke dahi. Ada yang mengatakan ia adalah di tempat di mana saraf tunjang anda berakhir dan di mana kedua-dua garis khayalan dari telinga kiri dan kanan anda bersatu. Guru saya dijangka saya untuk melihat chakra ini secara visual, dengan jejari / pedal, tetapi saya hanya boleh membuat garisan kabur itu. Tetapi, chakra ini seolah-olah kedua-dua projek dan menerima. Saya menggunakannya seperti radar kelawar, mengimbas getaran. Apabila saya melihat gambar-gambar, saya menggunakan chakra ini untuk mengimbas getaran.

(9) Saya telah mengajar orang lain untuk melihat batu dengan chakra ini dan berasa yang bahagian badan batu bergetar mereka. Dengan cara ini, kita dapat membezakan apa yang batu-batu ini mengikut yang chakra kita, mereka bergetar, seperti: jika ia bergetar plexus solar kita, ia adalah batu kuning - berwarna kulit limau, topaz kuning atau lain-lain Dengan cara ini, jika batu itu diakui sebagai berwarna kulit limau, dan getaran adalah pada chakra mata ketiga, kemudian batu itu adalah batu kecubung mendalam dipanaskan untuk mengubah warna menjadi kuning dengan niat untuk lulus kira sebagai berwarna kulit limau harga yang lebih tinggi. Beberapa dengan kuarza berasap yang sepatutnya bergetar chakra asas kami, dan jika ia bergetar chakra mahkota kita maka ia perlu menjadi kuarza tertakluk putih kepada sinaran sengit untuk menukar kepada warna gelap atau hitam. Satu lagi perkara mengenai batu-batu dengan dos radiasi yang tinggi adalah bahawa mereka mempunyai getaran padat, ganas dan berduri. (contoh: batu kucing mata berharga yang dipancarkan untuk membawa keluar baris)

Terdapat lain-lain pelbagai chakra kecil di seluruh badan kita dan kita perlu mengambil masa untuk mengenal pasti mereka dan mengenali mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar